Dzień Mamy w klasie 2a

“Mamo! Mamo! Coś Ci dam.

Jedno serce, które mam.

A z tym sercem piękny kwiat.

Mamo! Mamo! Żyj sto lat!!!

Wszystkim mamusiom życzymy dużo zdrowia, spełnienia marzeń oraz samych radosnych dni!

Uczniowie klasy 2a wraz z wychowawczynią.

Storczyki własnoręcznie przygotowane przez uczniów klasy 2a
Uczniowie klasy 2a ze storczykami

Dzień Mamy w klasie I b

Wszystkim Mamom z okazji ich święta

składamy wyrazy wdzięczności

za miłość, troskę i cierpliwość.

Drogie Mamy, życzymy Wam

dużo zdrowia, szczęścia i radości.

Niech spełniają się Wasze marzenia!

Uczniowie klasy I b

Uczniowie klasy I b z bukietami wykonanymi dla mam.

“Geniallne Szkoły na mapie”

Z przyjemnością informujemy, że nasza szkoła znalazła się na ogólnopolskiej mapie innowacyjnych placówek, które wykorzystują nowoczesne technologie do swoich działań edukacyjnych oraz promocyjnych. Na potwierdzenie umieszczenia naszej placówki na mapie GENIALLNYCH SZKÓŁ otrzymaliśmy certyfikat.
To również dowód na to, że nasi nauczyciele nieustannie uczą się i twórczo działają, a uczniowie chętnie zdobywają wiedzę w nowoczesny sposób.

Zdjęcia otrzymanego certyfikatu i logo “Geniallne szkoły”
Logo “Geniallne szkoły”

PROJEKT OGÓLNOPOLSKI Z ZUS-PRACE NASZYCH UCZENNIC W ŚCISŁYM FINALE!

Gratulujemy uczennicom naszej szkoły, które wzięły udział w projekcie ZUS z tematem przewodnim,, Dlaczego ubezpieczenia społeczne są ważne?” i znalazły się w gronie finałowym.

Są to Martyna Chodała z klasy 4a w kategorii plakat i Lena Szymańska w kategorii komiks.

Pomimo pandemii, obostrzeń i izolacji w domu związanej ze zdalną nauką w tegorocznym konkursie PROJEKT Z ZUS wzięło udział kilkuset uczniów z całej Polski.

Na etapie regionalnym sukces osiągnęły dwie uczennice, które zakwalifikowały się do etapu centralnego.

Wszyscy uczniowie naszej placówki mieli przeprowadzone zajęcia z pokazem prezentacji multimedialnej przygotowanej przez ZUS, które przeprowadziła zdalnie nauczycielka historii/wos p.Hanna Majkowska-Pilarz na lekcjach historii i podczas lekcji wiedzy o społeczeństwie w klasie 8.

W klasie 8 lekcję poprowadziła pani Michalina Figurska koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji w oddziale ZUS przy ulicy Zamenhofa 2 w Łodzi na zaproszenie nauczycielki prowadzącej projekt w szkole.

Dziewczynki otrzymają nagrody od oddziału ZUS w Łodzi. Czekamy na werdykt centralny i jeszcze raz gratulujemy!

Mistrz szybkiego mnożenia

Uczeń klasy IIIA Krzysztof Kołodziejczyk wziął udział w Międzynarodowych Mistrzostwach Szybkiego Mnożenia. W finale udział wzięło 808 uczniów z 106 szkół. Rekordzista tegoroczny wykonał 366 działań w 5 min. Nasz Krzysztof wykonał ponad 100 działań na mnożenie. Mega gratulacje za odwagę i ambicje! 

Krzysztof w tym roku otrzymał również wyróżnienie za udział w konkursie pisarsko – plastycznym “Wiersz o śniegu”. 

Na zdjęciach widać ucznia kl. IIIA

Zajęcia taneczne – ankieta dla rodziców i uczniów

Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej w Ministerstwie Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu – za pośrednictwem MEiN – prosi o wypełnienie ankiet diagnozujących organizowanie zajęć tanecznych w szkołach podstawowych (kl. IV-VIII) i w szkołach ponadpodstawowych.

Ankiety zostały opracowane przez Instytut Muzyki i Tańca w związku z realizacją programu ,,TańczMY w szkole” i są skierowane do czterech grup: dyrektorów szkół, nauczycieli, uczniów oraz rodziców/opiekunów dzieci z klas IV-VIII szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych.

Poniżej linki do ankiet.

1. Ankieta dla rodziców: https://forms.office.com/r/UqcfQ82nG2
2. Ankieta dla uczniów: https://forms.office.com/r/bAM4qqYcVk

Wyniki ankiet pozwolą ocenić stopień zainteresowania tańcem wśród dzieci i młodzieży, a także pomogą w ustaleniu przyczyn obecnej sytuacji, w której tylko w niewielkiej liczbie szkół uczniowie uczęszczają na zajęcia taneczne w ramach dopuszczalnych form realizacji zajęć wychowania fizycznego.


,,TańczMY w szkole” jest pilotażowym programem Instytutu Muzyki i Tańca, którego celem jest m.in. upowszechnianie tańca w ramach wychowania fizycznego oraz wprowadzanie treści dotyczących historii i teorii tańca w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych. Instytut chce zachęcić szkoły do umożliwienia uczniom udziału w zajęciach tanecznych. O tym, jaki to będzie rodzaj tańca, zdecydują szkoły stąd konieczne jest przeprowadzenie ankiet. Planowane są również szkolenia dla nauczycieli wychowania fizycznego, dzięki którym będą oni mogli prowadzić takie zajęcia.


Wskazany przez Instytut termin wypełnienia ankiet upłynie 4 czerwca 2021 r.

Lektura w kl. IIIA

Uczniowie kl. IIIA z wych. Emilią Janusik postanowili wykonać zadania z projektu czytelniczego na dworze. Wszyscy przebraliśmy się za podróżników, mieliśmy mapy, przewodniki, lornetki. Uzupełniliśmy nasze lekturniki, a pogodę mieliśmy jak Kazik z naszej lektury “Afryka Kazika”. 

Uczniowie klasy 3a
Uczniowie klasy 3a
Uczniowie klasy 3a
Uczniowie klasy 3a

Święta Majowe w klasie I B

Uczniowie klasy I b przed majówką obejrzeli wspólnie film o Majowych Świętach. Teraz każdy mały patriota wie, jakie święta, bardzo ważne dla Polaków, obchodzimy w pierwszych dniach maja. Nasze wspaniałe uczennice, Basia i Maja, uczciły je wykonując zdjęcia z naszymi symbolami narodowymi. L. Gula, A. Kubiak

Zdjęcie 1 Basia z Konstytucją Rzeczpospolitej Polskiej i flagą.
Zdjęcie 2 przedstawia flagę Polski z napisem Majowe Święta i czerwonymi makami.
Zdjęcie 3 Maja z flagą Polski.
Zdjęcie 4 Marianka z kotylionami